سهام کدام عدالت؟

امروز یک نفر آمد و اسمم را برای سهام عدالت نوشت. می خواستم بگویم نمی خواهم ولی نتوانستم. بگويم چرا نمي خواهم؟ اصلا جواب نگاه عاقل اندر سفيه همكاران را چه بدهم؟ عدالت ا�مدی نژادی

اما سوالی ته ذهنم جا مانده است؛ من سهام کدام عدالت را می گیرم؟ شاید اصلا این عدالت به آن عدالت ربطی نداشته باشد ولی من دلم هوای آن عدالت را کرده! کاش یکی این را از طرف من به احمدی نژاد می گفت, من خود عدالت را می خواهم سهامش باشد برای شما آقای رییس جمهور.

کاش کسی -مهم نیست که باشد فقط صدایش بلند باشد که در میان اینهمه هیاهوی عدالت طلبانه به گوش آقای رییس جمهور برسد- از او می پرسید سهام کدام عدالت آقای رییس جمهور؟

همان عدالتی که شرکت کنندگان در کنفرانس برلین را به اینکه در جلسه ای که در آن به نظام توهین شده شرکت کرده اند محکوم کردید و خودتان برایمان از ینگه دنیا خفت توهین به رییس جمهورمان را ارمغان آوردید؟ همان عدالتی که حکم می کند هر که جز حرف من می گوید زبانش را ببرید و گلویش رابفشارید؟

همان عدالتی که آقازاده هایتان میلیاردی می برند و می خورند ولی انگشتان آفتابه دزدها را قطع می کنید؟

همان عدالتی که دوستانم را برده اید به انفرادی های نا کجا آباد تا یادشان بدهید؟ همان عدالتی که دانشجویان پلی تکنیک و علامه دارند دارند می آموزند؟

نمی خواهم آقای رییس جمهور! من سهام این عدالت شما را نمی خواهم, همه را به نام خودتان بزنید.من تشنه خود عدالتم آنرا به من بدهبد البته اگر زحمتی نیست!

5 پاسخ به “سهام کدام عدالت؟

  1. درود و سپاس از لطف شما دوست عزیز

  2. سلام …..
    اولا ما خیلی چاکریم !دوما لینکت کردم تا بدونی خیلی خیلی عزیزی !سوما مخلصیم !
    میرزا بنویس:منم خیلی ارادت دارم دوست عزیزم

  3. عالي بود 🙂
    اما به راستي كدام عدالت ؟

  4. اقا ماه بودي
    ممنون
    پيش ما بيا….
    حسام

پاسخی بگذارید

