عکس خود را بر روی جلد مجله های معروف ببینید

ROLLINGSTONEامروز به یه سایت جالب برخوردم که توی اون می تونین عکس خودتون رو روی جلد 7 مجله NATIONAL GEOGRAPHIC، TIME،PEOPLE،SPORTS ILLUSTRATED،ROLLINGSTONE،FORTUNE،VOGUE ببینید و دانلود کنید

چند تا عکس رو به عنوان نمونه اینجا گذاشتم ببینید

این هم آدرس سایت:

http://www.magmypic.com

 

 

 

 

FORTUNE

 


 

 

PEOPLE

11 پاسخ به “عکس خود را بر روی جلد مجله های معروف ببینید

  1. برادر ما در زندگی‌مون هیچی نشدیم، حالا هم یک چیزی شدیم شما بگو چرا ….
    اما نه من فیل تر نیستم…. ما کلاً هیچی نیستیم، خاک پایه شماییم، ما هر چی داریم از این مردم داریم، از دعای خیرشون که پشت سر ماست…من حالم زیاد خوب نیست باید یه چند جا دیگه هم برم…خداحافظ

  2. هه! معروف می شوووووووووووووووووویم!
    میرزا بنویس:
    ههههههههه
    🙂

  3. سلام دوست خوبم. من به تازگی وارد این سیستم وردپرس گل شدم !
    به من یکم کمک می کنی ؟!
    منتظر شما هستم !

  4. اگه عشق gta هستین یه سر به من بزنین فقط تو رو خدا نظر یادتون نره در ضمن اگه امکانش هست به منه بینوا لینک بدین تا منم شما رو لینک بدم اینو تو قسمت نظرات عنوان کنید اینم ادرسم http://www.roolygta.wordpress.com

  5. بازتاب: عکس خود را بر روی جلد مجله های معروف ببینید ( وبلاگ پي نوشت ) « پسر

  6. بازتاب: تیتر بی تیتر! « پسر

  7. اگه باز بیرون فروش می رفت یه چیزی … این جوری چه فایده ای داره. ولی واسه دلخوشی خوبه…ممنون.

  8. سلغام هیجان انگیزه.
    به کوچه باغ وبلاگم اضافه شدید.(با اجازه البته)

  9. چهره شما ما را به یاد بازیگران هالیوودی انداخت برادر

  10. مهم اينه كه بري تو خود مجله! D:

  11. ممنون
    خیلی جلب بود

پاسخی بگذارید

