به 550 نفر بدحجاب نیازمندیم.

نواندیش نوشته که 9450 نفر بدحجاب در استان کرمان تذکر گرفتند. با توجه به اینکه هنوز 550 نفر دیگه مونده تا به ده هزار نفر برسه مناسب دیدم که برای رسوندن این عدد به ده هزار یه آگهی بدم.

آگهی امنیت اخلاقی

برای رساندن تعداد خواهران ارشاد شده به عدد ده هزار و رند کردن گزارش عملکرد طرح امنیت اخلاقی نیروی انتظامی در استان کرمان به تعداد 550 نفر خانم بدحجاب نیازمندیم. دوستانی که مایل هستند در این طرح خداپسندانه شرکت کنند اسامی خود را در ذیل همین لینک بنویسند. تمامی شرکت کنندگان در این طرح پس از ارشاد به اردوی بازدید از ویرانه های ارگ بم فرستاده خواهند شد.

پی نوشت: بم هنوز ویرونه است از اونهایی که رفتن بپرسین.

ارگ بم و امنیت اخلاقی

6 پاسخ به “به 550 نفر بدحجاب نیازمندیم.

  1. بم هنوز ویرونه است از اونهایی که رفتن بپرسین

    به اجدادمون مدیونیم….

  2. اقا پسر قبول نمی کنید ، به هر حال نیاز شد بنده رو هم پذیرا باشید در این طرح خدا پسندانه و میمون!
    میرزا بنویس:
    با توجه شوق شما برای انجام این عمل خداپسندانه اشکال ندارد

  3. برادر این 550 نفر رو میشه بدی من یکجا با هم ارشاد کنم؟

  4. خاک بر سر من واسه کشوری که توش زندگی می کنم
    خاک بر سر ما که خودمون رو زدیم به کوه ی علی چپ و می خندیم
    ما که سوختیم حد اقل بخاطر بچم یا یه کاری باید بکنیم این مملکت عوض شه یا میزارم گورمو از اینجا گم می کنم

  5. ای جان من برای هر ده هزار نفر دعا خواهم کرد ارشاد بشن اگر افاقه نکرد حاضرم براشون کلاس خصوصی بزارم.

  6. آقا من شدیدا به ارشاد نیاز دارم!!!
    پسر قبول کردن ما هم هستیم

پاسخی بگذارید

