چند توصیه برای دوستان تازه بالاترین

سرکار خانم/ جناب آقای کاربر جدید

قبل از هرچیز اجازه بدین از طرف همه دوستان بالاترینی بهتون خوش آمد بگم. گفتم شاید بد نباشه توصیه هایی رو که دوستان قدیمی تر توی این مدت یکسال به من گفتن رو با شما هم در میون بذارم پس:
توجه شما را به چند نکته مهم جلب می نمایم .
برای بالابازی بهتر:

از گذاشتن لینک تکراری خودداری کنیم. البته با کمک افزونه همدم بالاترین می توان از تکراری بودن یا نبودن یک صفحه مطمئن شد اما مشکل فقط این نیست. شما ممکن است یک صفحه را لینک کنید که قبلا لینک نشده باشد اما همان خبر و مطلب از منبع دیگری لینک شده باشد و این باعث رای نیاوردن و حتی منفی گرفتن لینک شما شود. با کمک لینکهای مرتبط و جستجو در بالاترین می شه از بروز این مشکل جلوگیری کرد. اما یه توصیه به درد بخور: از سایت های کپی کار لینک نذارین تا کمتر دچار مشکل شین ( یه مطلب در همین مورد) و برای خبر ها و مطالب از سایت اصلی لینک بدین نه از سایت کپی کننده.

تیتر و توضیح مناسب بگذاریم. گذاشتن تیتر و توضیحی که حاوی نظر شخصی باشد به هیچ توصیه نمی شود. اینگونه لینکها در صورت شانس آوردن به سرعت مورد تذکر کاربران قرار می گیرند اما اگر زیاد هم خوش شانس نباشید ممکنه بعد از چند دقیقه دیگه اثری از لینکتون باقی نمونده باشه! پس تیتر و توضیح رو بدون نظر شخصی بنویسیم و البته برچسب ها را مناسب بگذاریم.» دقت و حوصله در گذاشتن برچسب نشان دهنده شخصیت شماست» ( راهنمای رای منفی و برچسب گذاری)

به آسانی منفی ندهیم اما قانون شکنی را نادیده نگیریم. در صورتی که لینکی را مستحق منفی دادن می دانید در ابتدا به فرستنده لینک تذکر دهید تا در صورت امکان تغییر دهد.

از نوشتن کامنت «داغ شد» – «رفت بالا»- «رفت صفحه اول» و… خودداری کنید. این توصیه را جدی بگیرید (خود بنده به این کامنتها علاقه خاصی داشتم اما بالادارها چنان تهدیدی کرده اند که دیگر دستم می لرزد بنویسم).

هر لینک را در بخش مربوط به خودش بگذارید. گذاشتن لینک در بخش نامربوط نیز عواقب خوشی ندارد.

در صورت لزوم حتما در تیتر لینکتان از +18 یا +16 یا +14 و یا +12 استفاده کنید. دقت کنید که گذاشتن این مثبتها قانون است و شما موظف هستید که در صورت لزوم آنها را بگذارید. این مثبتها جدای از کارکرد قانونیشان برای کاربرانی که در مکانهای عمومی یا خانوادگی و یا اداری درحال بازدید از لینکهای بالاترین هستند بسیار مفید هستند.

پی نوشت: با کمک دوستان دیگر سعی می کنم این توصیه ها را کامل تر کنم تا با هم راحت تر توی این دنیا مجازی تعامل کنیم

37 پاسخ به “چند توصیه برای دوستان تازه بالاترین

  1. آقا سلام.
    من هم الان 4 ساعت که عضو بالاترین شدم !!!
    چشم همه توصیه ها و نکته هایی رو که اشاره کردید، رعایت میکنم.
    به امید بالاترینی بهتر .

  2. Salam. Agha mishe ma ro ham toye jametoon rah bedid va zahmat bekeshid yek davatname baraye man befrestid?

    az tavajoh shoma mamnoonam.

    Ba taskhaor
    Reza
    میرزا بنویس: دعوتت کردم عزیز
    ایمیلت رو چک کن

  3. خدا قوت
    کار قشنگی بود. خدا کنه این دوستان جدید هم معتاد بالاترین نشن

    با: «ولنتاین با 1300 تومن» به روز هستم
    http://neskafe.wordpress.com
    میرزا بنویس: منم امیدوارم
    هرچند بعیده که معتاد نشن 🙂

  4. ممنون میشوم اگر دعوتنامه بالاترین را باسه ما بفرستی.

    میرزا بنویس: ایمیلت رو چک کن احسان جان

  5. آیا امکان داره من رو هم به بالاترین دعوت کنید؟
    آدرس وبلاگ من اینه
    moafaghiat.wordpress.com
    این هم ایمیل من
    (ایمیل رو پاک کردم )
    :میرزا بنویس دعوت شدی دوست من

  6. شرمنده ام می تونین به من هم دعوت نامه بفرستین؟
    میرزا بنویس: ایمیلت رو چک کن دوست من

  7. آقا سلام خواهشا مارو به سایت بالاترین دعوت کنید من باور کنید انقدر به مدیران سایت ایمیل زدم خسته شدم خوشحالم که این امکان به شما سپرده شده من بی صبرانه منتظرم
    آی دی من در مسنجر لطفا خبر بدیدemanifard
    میرزا بنویس:فرستادم دوست من

  8. من همه جوره به قوانین بالاترین آشنا هستم
    فقط مشکلم اینه که از بیرون میبینمش
    یعنی کاربری توش ندارم
    😦
    اگه دعوتنامه دارید لطف کنید واسه ما هم بفرستید
    شادمون می‌کنید
    🙂
    میرزا بنویس: شما هم ایمیلتون رو ببینید فرستادم

  9. من تو یه لینکی که به بالاترین فرستادم به خاطر اینکه عنوانش انگلیسی بود ۲ تا منفی گرفتم.
    به نظرم غیر قابل قبوله. چون همه مطالب رو که نمی شه فارسی نوشت.
    حالا بر فرض هم که بشه پس آزادی این وسط چی می شه؟
    شاید یکی دوست داشته باشه عنوان انگلیسی بذاره.
    میرزا بنویس:
    شما درست می گی دوست من
    اما گذاشتن تیتر لاتین خلاف قوانینه مگر توی شرایطی که با ترجمه نشه منظوری رو رسوند
    از اون دوتا منفی هم ناراحت نشو عزیز
    بعضی وقتها ممکنه لینکت هیچ ایرادی نداشته باشه ولی یکی دلش بخواد منفی بده یا اذیت کنه
    زیاد سخت نگیر دوست من

  10. WOW
    میرزا کارت درسته
    🙂
    دستت طلا

  11. سلام.
    آقا من همون دیروز انرژیم شد 240-. دیگه نتونستم جوای کامنتتونو بدم !!!
    حالا یه سوال من که الآن امتیاز 160- شده، کی میتونم دوباره لینک بذارم.

  12. سلام مجدد. خیلی ممنون از دعوتنامه. نمی دونم چرا لینک درست کار نمی کند و هر دو لینک به https://balatarin.com/user/login میرسند و فرم ثبت نام نمی دهد. لطفا راهنمایی بفرمایید.

    قربانت
    رضا
    میرزا بنویس:
    برای بعضی دیگه از دوستان هم این مشکل پیش اومد
    یه کم صبر کنید تا با مدیران بالاترین درمیون بذارم
    اگر هم مایل بودین آیدی یاهوتون رو بذارین و آنلاین باشید تا خودم براتون ثبت نام کنم

  13. سلام دوست عزیز

    خسته نباشید و امیدواریم موفق باشید. من با آقای ایمانی صحبت کردم و ایشون گفتند که با شما جهت گرفتن دعوت نامه بالاترین هماهنگی کرده اند. اگه می شه لطف کنید یه دعوت نامه هم برای وبلاگ ما بفرستید. ممنون می شیم.

    محفوظ باشید
    براتون فرستادم دوست من
    ایمیلتون رو چک کنین

  14. آقا چاکراتیم … بی زحمت یه دعوت نومچه هم برا ما بفرست …
    فرستادم عزیز

  15. البت اگه مشکلی نداره …

  16. چرا نمیشه نوشت «داغ شد»، «رفت صفحه اول»،…؟
    میرزا بنویس: دلیل خاصی نداره
    چون زیر همه لینکهایی که داغ می شد این جمله رو می نوشتن تعدادی از کاربرها اعتراض کردن و بالادارها تصمیم گرفتن باهاش برخورد کنن

  17. میشه برای من هم بفرستید؟
    البته لطفا:D
    (قوانین رو هم رعایت میکنم:))
    میرزا بنویس: براتون فرستادم

  18. سلام . منم دعوت نامه می خوام بی زحمت. لطفتان مستدام..
    میرزا بنویس: ایمیلتون رو چک کنین

  19. دوست داشتم عضو شم،اما تا به امروز نتونستم،چراشم هم نمیدونم!
    موفق تر از همیشه باشی

  20. سلام. من بالاخره تونستم عضو بشم. باز هم از توجه و کمک شما سپاسگزارم. امیدوارم بتونم مفید باشم.

  21. چند ماهی می شه عضو بالاترینم و تقریبا فعال هم هستم ولی تا حالا اصطلاح بالادار را نشنیده بودم و برام جالب بود
    حالا این بالادارها کی هستند و چه شرایطی دارند
    اگه می شه جوابم را در وبلاگ خودم بده یا ایمیل کن

  22. با سلام و خسته نباشيد
    در صورت امكان ، بنده را به بالاترين دعوت بفرماييد.
    با سپاس از لطفتان
    (ایمیل را پاک کردم)
    http://roozl3eh.wordpress.com

    —————————————-
    توضيح : توجه داشته باشيد كه در آدرس وبلاگ من قبل از عدد 3 حرف L است .
    میرزا بنویس: دعوت نامه رو براتون فرستادم دوست من
    ایمیلتون رو چک کنین
    در ضمن من مطالب وبلاگتون رو دیدم ولی حواستون باشه اگه می خواهید لینکشون کنید حتما با دلیل و مدرک حرف بزنید و از کپی کردن بدون ذکر منبع خودداری کنین
    چون در غیر اینصورت حتی طرفداران سر سخت طرز فکر شما هم بهتون منفی می دن چه برسه به مخالفانتون

  23. اگه شما لطف کنید و برای من دعوت نامه بفرستید من هم عضو خانواده بزرگ بالاترین میشم.اما جالب انکه من یکسال و نیم است که هر شب بالاترین را دنبال میکنم
    میرزا بنویس: از حالا می تونین علاوه بر دنبال کردن فعالیت هم بکنید
    ایمیلتون رو چک کنید

  24. خيلي خيلي ممنون
    🙂
    میرزا بنویس: منتظر اولین لینکت هستم

  25. سلام
    ممنونم برادر خوب من که همیشه لطف دارید به من و جوجه هایم

  26. سلام خوبید ممکن من هم دعوت کنید به بالترین
    ميرزا بنويس:
    براتون فرستادم دوست عزيز

  27. سلام
    ممنون به خاطر توصیه های خوبتان البته من هنوز عضو نیستم و ممنون می شوم برای من هم دعوت نامه ارسال کنید
    با تشکر

  28. سلام.
    سال نو مبارک

  29. سلام
    ممنون خیلی مفید بود و لازم البته من بعضی از این موارد رو رعایت میکنم.
    سلامت باشی.

  30. کار خوبیه یه مرجع برای بالاترین میشه. مخصوصا برای تازه کارها

  31. سلام
    لطفا یک دعوت نامه هم برای من میل کنید

    ممنون و متشکر
    ميرزا بنويس: دعوتنامه فرستادم
    ولي انگار قبلا عضو شدي
    موفق باشي عزيز

  32. سلام . اگر برایتان مقدور است میتوانم خواهش کنم تا برای عضویت در بالاترین دعوتنامه ای برایم ارسال کنید
    ميرزا بنويس: برايتان فرستادم

  33. برای من هم اگه امکان داره بفرستید
    ميرزا بنويس: فرستادم دوست من

  34. سلام دوست من
    مدتی هستش که نمی تونم وارد حساب کاربری خوم بشه یعنی صفحه لاگین برام باز نمیشه ، خود بالاترین رو با وی پی ان باز می کنم اما صفحه لاگین با وی پ ان هم حتی باز نمیشه ، چه کار کنم؟
    این خطا میاد برام:
    Secure Connection Failed

    balatarin.com uses an invalid security certificate.

    The certificate expired on 2008/09/18 08:00 ب.ظ.

    (Error code: sec_error_expired_certificate)

    * This could be a problem with the server’s configuration, or it could be someone trying to impersonate the server.

    * If you have connected to this server successfully in the past, the error may be temporary, and you can try again later.

بیان دیدگاه